The End - Reisverslag uit Lima, Peru van Renee - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Lima, Peru van Renee - WaarBenJij.nu

The End

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

13 Maart 2014 | Peru, Lima

Zo op de valreep me allerlaatste verhaal live from South America!

10 maart
Ik heb me eigen kamer gekregen dus eerst ff me spulletjes verhuisd. met prive badkamer!! Oeh lalala haha is voor het eerst sinds 3 maanden dat ik weer in me eentje in een kamer slaap. Wel ff wennen hoor haha. Na het ontbijt richting de zee. En later me ze allen lunchen. Alle gasten zijn uit het hostel vertrokken dus we hebben nu met ze 3en het hele huis voor onszelf hihi. Hoe vet is dat! Wel word alles gesloopt hier door ons. Eerst heb bed en de wc in een van de badkamers en gisteravond heb ik een stoel gemold omdat er een kakkerlak voorbij gelopen kwam en ik bovenop de stoel sprong. Die kakkerlak is natuurlijk wel gekilled want ik hou niet van kakkies haha. Aan het einde van de middag met ze 3en gezwommen maar ik verdronk bijna in de zee. Jezus wat een kracht zit er in de golven. Niet normaal. Toen wou ik lekker douchen in me prive badkamertje maar helaas....geen water... Dus toen maar in die andere douche. Maar er zit amper druk hier op de leidingen dus er komt echt een pisstraatlje uit. Schiet natuurlijk niet op maja... Daarna lekker eten en kaartspelletjes gedaan. Voelt als een soort van vakantie haha. niks moet, alles mag.

11 maart
same same...ontbijten, surfen en ik heb lekker rondje langs de kust gelopen. Toen was het alweer tijd voor de lunch. Na de lunch lekker relaxen bij het hostel. Als ik het zo schrijf is het echt alsof we helemaal niks doen.. true!! gewoon helemaal niks! Even nog een wassie gedaan zodat ik straks fris in het vliegtuig zit. Moest een uur inweken en toen ik terug van me rondje kwam hing alles al lekker in het zonnetje te drogen. Had John de was voor me gedaan. Superaardig! Dus lekker in het zonnetje me boek uitgelezen en nu is het wachten op de zonsondergang. Hoop net zo mooi als gister want dan kan ik er foto{s van maken. Gister geen camera bij me dus we will see. Morgenmiddag met de taxi naar Lima om daar nog een nachtje te slapen. Hostel Pariwana it is!

12 maart
Op het gemakkie ontbeten, tassie gepakt en gewacht op de taxi. Onderweg nog een kleine file want er was een vrachtwagen onder een brug doorgereden waar hij niet onderdoor paste... hele brug naar ze mallemoer en een ravage op de straat. Ingecheckt in het hostel en meteen al nieuwe vrienden gemaakt. Met ze alle gegeten en toen gingen we naar de discotheca... Bizarro. NOu bizar was het zeker haha. Vage nachtclub. Wel enorm gelachen. Samen met Syndi (uit Amerika) terug naar het hostel gegaan, we waren er wel klaar mee. Onderweg nog even een midnight snack gehaald bij de McDonalds..mmjammmm

13 maart
Late to bed and a early wake up...last few hours in Peru! Misschien wel goed dat ik niet zoveel geslapen heb vannacht want dan kan ik misschien vanavond in het vliegtuig lekker slapen en gaat de vlucht lekker snel. Ben blij dat ik terug ga, maar er is hier nog zoveel te zien en te doen dat ik zeker terug kom! Nu nog ff sightseeing in Lima en dan einde van de middag met de taxi naar het vliegveld. Naomi, die van de Inca Trail, vliegt ook vanavond terug, dus we gaan na de douane gezellig samen wachten. Is veel gezelliger dan in je eentje nietwaar!!


Sooooo... this is it. The end. Me laatste uurtjes in Peru zijn aangebroken...Met heel veel plezier kijk ik terug op de afgelopen weken. Heb zoveel leuke en mooie dingen gezien en meegemaakt. Dit pakt niemand me meer af. Ben een gelukkig mens. Zoveel leuke en gezellige en interessante mensen ontmoet. Ervaring voor me leven. Weet zeker dat ik met sommige mensen contact blijf houden. Maar nu is het tijd for me to go home. Terug naar me familie en vrienden die ik enorm gemist heb!

Ik wil iedereen enorm bedanken voor het meeleven met me reis. Bedankt voor alle reacties op me verhaaltjes. Heeft me goed gedaan.

XX Beso Renee

  • 13 Maart 2014 - 17:32

    Papa:

    Nou Mop maanden worden weken, weken worden dagen, en dagen worden uren voor kunnen niet wachten om je live je verslag te horen. De patat met fricandellen met de sevesa's staan al klaar,goeie vlucht en esta manjana. xx

  • 13 Maart 2014 - 17:33

    Sanne:

    Hele goeie reis terug en geniet lekker van je thuiskomst met al je vrienden en familie!
    Zal ze nog missen je verhalen, leuk geschreven, ik heb genoten!

  • 13 Maart 2014 - 18:01

    Harriet :

    He wat jammer, maaaaarr ben wel blij dat je weer terug komt hoor!!! Weer samen de 37ste min naar de wc!!

  • 13 Maart 2014 - 20:26

    Marjon:

    Klinkt heerlijk relaxed die laatste daagjes! We kunnen niet wachten om je weer live te horen en zien!! Goeie terugreis, tot morgen! (klinkt wel beetje gek nu je nog zo ver weg bent haha)xxx

  • 13 Maart 2014 - 21:45

    Peter:

    He meisie tot morgen goeie vlucht!!!!!

  • 14 Maart 2014 - 12:38

    Paultje:

    Hoi Reneetje,

    We gaan je gauw zien meid, welkom thuis alvast en ook in het OLVG...strakkies!

    Jammer dat 't voorbij is? Wel een mooie ervaring rijker moet je maar denken.....

    Alleen niet in Nicaragua geweest dus, een ander keertje misschien nog wel.

    T bier staat hier al koud hoor, een Leffe blond, Hertog Jan en Heineken, zeg t maar!

    Groetjes Paul. ( en Andre die weer vrij is en Wouter de patat kabouter)


  • 14 Maart 2014 - 12:55

    Rineke:

    Hoi renee, het was erg leuk om je mooie reis te volgen met je levendige verslagen, geniet nu van je thuiskomst, en tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Zuid Amerika

Zuid Amerika

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2014

The End

09 Maart 2014

Inca Trail en Punta Hermosa

02 Maart 2014

Paracas, Arequipa en Cusco

19 Februari 2014

Cusco en Huacachina

11 Februari 2014

La Paz, Copacabana y Puno
Renee

Actief sinds 19 Dec. 2013
Verslag gelezen: 2689
Totaal aantal bezoekers 10109

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 15 Maart 2014

Zuid Amerika

Landen bezocht: